Tuesday, June 2, 2009

A Cup o' Nescafe @ 11pm

If we have 'indie band,indie singer, etc.. can we have an 'indie blogger'? yer, aku mahu jerit sekuat hati dan katakan pada dunia ape yg aku sdg lalui dan rasa. tapi tidakkah itu akan membuatkan org di sekeliling mpy satu lagi persepsi yg kemungkinan besarnya akan beralih sebyk 360' terhadap aku? (another controversy statement frm me..)
'Hanging Out'... Its up 2u dude..
'Working Till Ur Joins Feels Wants To Crack'... Kawan2 kmpp aku akn dtg pd 12hb d tempat aku bkerja skg. Aku mahu jmpe mereka, walopon skjp. Hm, there's no 'date' anymore i gess in my planning diary.. Adakah kamu faham bahawasanya aku ini sorg yg sgt kasar+kurang diajar+sgt 'sopan' tutur kataku ketika bersama rakan2 yg 'kromosom' nyer XY sama spt kamu..?? At least, aku x coba utk 'mengendeng2 @ berngade2an' bsme mereke yg sgt laen 'kromosom' nya dgn ku.. (Wahh, betol kah penggunaan ayat aku ni yea? huu wuteva..)
'Mushroom Bouchee 4 1000 Pax'.. Ok, go syakierah go..!!
'Pagi 1hbJun2009'... Mkaseh byk2.. Terharu sbna nyer. plus gmbire sgt2.. Ermm, malam hari yg same, aku dah mule menerima seadanya. Tp jgn skalik2 diusik dgn perkare2 yg boley mendatangkn sensitip pd ku. Nti aku kn jadik pengungkit dan pemarah semula.. (Ok, mari buang jawuh2 sgale prasaan -ve nih.. Shuh2~)
'Malam Sblm 1hbJun2009'.. Tq belikn dinner dikale perotku dah berdendang irama heavy metal, n tq atas keprihatinan n sgt x sangke kau mahu membiayai pendidikan ku (siyes giler terharu..) Erm 'pn', sile lihat bulan yer..(wlupon x mengembang eh mengambang)
Last, Syakierah merindui rakan2 baik, rakan yg bsame2nyer ktika ssh nya, my 'pn'(hahaa apekah 'pn'..ko men sebat jer kn kiera..), dan dirinya semula.. May d path cums easy 4 me, Ameen~

No comments: